Z novo skladbo BUBREZI napovedujejo prihod albuma AGRIKULTURA.
Pesem z zelo pomenljivim naslovom BUBREZI (Ledvice), ki med drugim napoveduje prihod novega albuma Dubioze Kolektiv, je nastala kot posledica prekomerne rabe družbenih omrežij v zadnjih dveh letih. Pandemija je pustila pečat na vseh, internet pa je sprva služil kot tolažilni beg pred ostro realnostjo.
Dubioza Kolektiv je vedno na tekočem z družabnim dogajanjem. Pesem BUBREZI tako tokrat tematizira strupenost skrbno programiranih algoritmov, katerih naloga je, da nas čim dlje držijo na spletu in nas prepričajo, da kliknemo na čim več marketinških ponudb.
Vabljeni k ogledu videospota:
»Naš obstoj je bil za nekaj časa zožen na prebijanje časa na razih omrežjih. Tem smo dodali kratke pavze, tekom katerih smo pojedli tisto, kar smo kliknili, naj nam kurirske službe dostavijo do vrat. Poleg pritiska, ki ga algoritmi izvajajo na potrošnika, obstaja tudi pritisk na ustvarjalce vsebin, ki pa je veliko bolj agresiven in brutalen. Če ne vložiš dovolj vsebine v večno lačna usta algoritma – vse, kar si do sedaj naredil, postane nepomembno in potopiš se na samo dno objav, kjer postaneš anonimen in neviden. To sili ljudi, da nenehno iz obupa počnejo najbolj nore in ekstremne stvari, da dobijo »ogled« ali »všeček« in to je nevarna cona tako za ustvarjalca kot potrošnika vsebine« pojasnjuje skupina.
Če ste odvisni od interneta in družbenih omrežij, imajo BUBREZI močan terapevtski učinek. Po 2000-kratnem poslušanju pesmi, bo vaša težava preprosto izginila. Ker, kot pravi star ljudski pregovor: klin se s klinom zbija!
»Videospot za pesem BUBREZI smo naredili v navpičnem formatu, ker smo se želeli z intenzivno uporabo TikToka in Instagrama pretvarjati, da pripadamo mlajši generaciji, ne glede na to, da nam leta na osebnih izkaznicah govorijo drugače. Bolje je snemati sodobne TikTok posnetke, kot iti na plastično operacijo ali botoks« so še dodali.