Kurzschluss s kampanjo #PushTheMusicForward v podporo mladim slovenskim didžejem
Izberi svoj glasbeni miks in prispevaj poljubni znesek.
Ljubljana, 4. november– Kurzschluss, prireditelj največjih elektronskih dogodkov doma, je bil zaradi posledic koronavirusa v letošnjem letu primoran odpovedati vse načrtovane glasbene dogodke. Z namenom opozarjanja na stisko mladih glasbenikov, ki so zaradi posledic epidemije ostali brez vira prihodka, pričenja s kampanjo #PushTheMusicForward. Mladi slovenski didžeji bodo v njej ustvarjali glasbene mikse za vsa razpoloženja in trenutke v novem svetu, poslušalci pa jih boste v zameno za glasbene užitke lahko podprli s poljubnim zneskom.
“Pasje leto” bi lahko opisali leto, ki nas je zaznamovalo v vseh pogledih. Marsikomu je bila onemogočena možnost dela, glasbena industrija in poklici, ki delujejo v njej, pa so eni izmed tistih, ki so utrpeli še posebej veliko škodo. Kurzschluss želi s kampanjo #PushTheMusicForward opozoritina pomembnost vzpostavitve vzvodov finančnih spodbud, ki bodo podpirale glasbeno ustvarjanje tudi v času, ko so nastopi glasbenikom onemogočeni. V naslednjih tednih bodo vsem obiskovalcem Kurzschlussovega virtualnega vesolja omogočali združevanje prijetnega s koristnim. Dvakrat tedensko bodo glasbene mikse skrbno namešali mladi didžej mojstri, ki jih je v preteklosti gostil Kurzschlussov drugi oder, mlade glasbene bojevnike pa boste lahko podprli z nakazilom poljubnega zneska na PayPal račun posameznega didžeja. Kot prvi bo svojo mešanico ritmov predstavil mladi up elektronske glasbene scene Ian Sound. Tokrat bo zvočna spremljava kot naročena za bolj ali manj ljuba gospodinjska opravila, v nadaljevanju pa sledijo tematski miksi, primerni za jutranjo budnico, športna udejstvovanja, za zdravo sproščanje frustracij, romantične večere in več.
S skupnimi močmi za še boljša glasbena doživetja
Kurzschluss je skozi sedem uspešnih sezon združeval dva svetova, ustvarjalce na eni in oboževalce na drugi strani, ki so s svojo sinergijo med odrom in plesiščem nekajkrat letno ustvarili nepozabnetrenutke. “Kljub temu se ne vdamo in ne damo. Snujemo in premišljujemo, kako te čase izkoristiti v prid vsem, ki smo lepšali in lepšamo svet s svojimi glasbenimi doživetji,” je z optimizmom navdahnjena ekipa Kurzschlussa, ki se je v letošnjem letu prilagodila novi realnosti in kot prva z virtualnimi zabavami v okviru iniciative #ŽURAMDOMA v času (samo)izolacije omogočilaodgovoren in varen način druženja na daljavo. Začenši z DJ Umekom so v sedmih tednih skupaj z ostalimi, ki so v preteklih sezonah krojili Kurzschluss doživetja na glavnem odru, dosegli več kot pol milijona ljubiteljev elektronskih ritmov. Tokrat pa bodo virtualni soj žarometov s kampanjo #PushTheMusicForward prižgali za vse tiste Kurzschluss talente, ki so najbolj goreče privržence elektronike do jutranjih ur držali na nogah na drugem odru.