Skladba ‘Igrišča ne damo‘! je poziv mladim, da se več gibajo, družijo in povezujejo na igriščih ter kakovostno odraščajo.
Foto: GLISER
“Gremo vsi pred blok!” – zakliče Nipke in pozove otroke k igri in druženju na igriščih. Je tudi nostalgičen spomin starejših generacij na otroštvo, preživeto na igriščih od jutra do večera, na čas pred družbenimi omrežji in digitalnimi zasloni, ki so še posebej mlade priklenili nase, jih izolirali in povzročili številne pereče izzive.
Skladbo streamaj TU
Za skladbo stojita Nipke kot izvajalec in avtor besedila ter Damjan Jović kot avtor glasbe in producent. Skladba je izšla pri založbi Nika.
“Pesem sem napisal skozi svoje oči in svojo zgodbo, saj sem odraščal v blokovskem naselju, ki je le par ulic oddaljeno od igrišča, kje se dogaja film, zato sva s producentom Damjanom Jovićem organsko začutila utrip filma in ves skupaj izrazila skozi svojo Dravelsko zgodbo. Pesem spodbuja k gibanju, druženju in povezovanju, hkrati pa nas opominja, da se v življenju borimo za tisto, kar nam je zares pomembno.” – Nipke
“Ko celo otroštvo preživiš med bloki, je narest tak komad kot bi delal soundtrack zasvoj lajf. Film Igrišča ne damo! je zgodba o nas blokovcih in sem hvaležen, da sva z Nipketom dobila priložnost, da sva del te zgodbe,” – dodaja producent Damjan
Jović.
Videospot je posnet na sedmih igriščih po vsej Sloveniji, ki so bila izbrana v natečaju prijavljanja igrišč, ki jih ljudje ne dajo, saj jim veliko pomenijo. Spot Igrišča ne damo! zaokrožuje promocijsko kampanjo za istoimenski mladinski film, ki v kina prihaja 5. septembra letos. Kampanja, ki je tekla pod psevdonimom #GibanjeZaGibanje je nastala na pobudo ustvarjalcev filma Igrišča ne damo! v sodelovanju s kreativnim studiem Trampolin in reperjem Nipketom.
Videospot si oglej TU
Tine Lugarič, kreativni direktor studia Trampolin, v katerem so zasnovali grafično podobo filma in promocijsko kampanjo: “Ko smo v studiu pogledali delovno verzijo filma, smo videli, kako pomembne teme za mlade film nagovarja. Pomembnost filma je izjemno velika in videti ga mora čim več mladih, njihovih staršev, učiteljev in širše. Zato smo kampanjo zapeljali v neklasični smeri in razširili odmev filma v popularni kulturi tudi skozi unikatno ustvarjen istoimenski komad v sodelovanju z Nipketom, ljudi iz cele Slovenije pa pozvali, da skozi natečaj prijavijo igrišča, ki jih ne dajo. Po izjemnen odzivu z vseh koncev Slovenije smo izbrali sedem igrišč, ki bodo predstavljena v videospotu za Nipketov komad, ki je hkrati postal tudi del filma. Upamo, da bo film privabil čim večje število gledalcev, saj je zagotovo a must see.”
Kampanji #GibanjeZaGibanje, s katero želijo mladino spodbuditi k aktivnemu preživljanju prostega časa, se je pridružila še Zveza prijateljev mladine Slovenije. Menijo, da ravno zapiranje igrišč posredno poglablja socialne razlike v skupnostih, med prikrajšanimi pa se kopiči nezadovoljstvo in številne stiske. Prav tako so kampanjo z družbeno pomembnim sporočilom podprla podjetja A1, ki je omogočilo realizacijo videospota, Europlakat z oglasnim prostorom za velike plakate in Hitradio Center z medijskim partnerstvom.
Film Igrišča ne damo! režiserja Klemna Dvornika je akcijska-pustolovščina o dvanajstletnih skejterjih, ki se odločijo rešiti svoje priljubljeno igrišče pred rušenjem s strani pohlepne mašinerije, ki želi na istem mestu zgraditi parkirišče.