Raiven predstavila ožjo ekipo, ki jo bo spremljala na Evroviziji.
Nov single in videospot ‘Ofelija’
Raiven je po zadnjem predevrovizijskem koncertu, ki je potekal v Stockholmu, v državi gostiteljici letošnjega izbora za pesem Evrovizije, dan preživela v družbi slovenskih medijev. V Cankarjevem domu, kjer bo konec tedna, v nedeljo, 21.4., pripravila koncert ob 10. obletnici kariere, ki jo obeležuje v letošnjem letu, je zbranim predstavnikom sedme sile predstavila ožjo ekipo, s katero se že mesece pripravlja za nastop na velikem evrovizijskem odru, na katerem se bo predstavila s skladbo Veronika.
Premierno je predstavila tudi videospot za skladbo ‘Ofelija’, eno od petih skladb, v katerih na aktualnem EP-ju Sirene Pt. 1 prepleta zgodbe ikoničnih žensk z lastnimi instrospekcijskimi uvidi.
Idejno sta nastop na velikem odru v Areni Malmö zasnovala Raiven in Lukas Zuschlag, ob Raiven pa bodo nastopili člani ansambla Slovenskega narodnega gledališča, plesalci SNG Opera in balet Ljubljana Lukas Bareman, Marin Ino, Filippo Jorio, Matteo Moretto in plesalka, ki je občasno del SNG, Mateja Železnik. Režiser nastopa bo Nejc Levstik, lučibo oblikoval Črt Birsa, oblikovalec vsebin za LED-zaslone Žiga Radulj, zvočno podobo bo oblikoval Martin Bezjak, producent, s katerim Raiven sodeluje že lep čas, koreografijo Lukas Zuschlag.
Spomnimo: 2000 evrovizijskih vročekrvnežev v Madridu in Londonu, 3000 v Barceloni, 6000 v Amsterdamu in še tisoč v Stockholmu je pretekle tedne ob Raiven prepevalo: “Jaz sem, ti si, Veronika.” Lepa popotnica pred njeno predstavitvijo Veronike na najbolj gledanem glasbeno-televizijskem spektaklu na svetu so odzivi, ki jih je Raiven prejela v zadnjih treh tednih, ko je obiskala predevrovizijske koncerte po Evropi. Raiven in Veronika sta pustili pečat tako v Španiji, Veliki Britaniji kot na Nizozemskem in Švedskem, kamor se Raiven vrača konec aprila, kjer bo predstavljala Slovenijo na 68. izboru za pesem Evrovizije.
In takoj po koncu predevrovizijskih koncertov je Raiven za svoje sledilce pripravila še eno vizualno pripoved, tokrat predstavlja Ofelijo: “Ofelijo sem vedno razumela kot žensko, ki nekaj ve, ampak jo imajo vsi za noro. Asociaciji, ki se mi porajata ob njej, sta védenje in sad spoznanja. Takoj ko sem pomislila na sadež spoznanja, sem se spomnila na Evo ter motiv kače in jabolka, ki ga imam tudi sama tetoviranega na roki. Hkrati s tem videospotom spet pozivam ljudi, da stopijo v stik s svojo neobrzdano, temačno živalsko naravo, ki jo ima vsak v nas in jo potrebujemo, da smo uravnovešeni. Mislim, da nosi Ofelija univerzalno sporočilo, ki ga velikokrat želim predati skozi svojo glasbo,” je razložila Raiven.
V videospotu aktualizacijo Ofelije znova poudarjajo člani ansambla SNG Opera in balet Ljubljana Lukas Bareman, Marin Ino, Filippo Jorio, Matteo Moretto in Mateja Železnik pod koreografsko taktirko Lukasa Zuschlaga – gre za ekipo, ki bo Raiven spremljala tudi na Evroviziji. Za njihovo stilsko podobo na velikem evrovizijskem odru bo tako kot v videospotu za Ofelijo poskrbela AEMONA. Video pripoved Ofelije je tako še eno podpoglavje v (evrovizijski) zgodbi Siren.
Ofelija je lirična prispodoba za sad spoznanja. Ključni trenutek epifanije oz. razodetja izhaja iz bolečih izkušenj ali notranjih bojev, kar je Raiven v videospotu simbolizirala z mehaničnim drevesom in jabolkom. Raiven sta ob vizualni interpretaciji Ofelije v videospotu poleg plesalcev spremljala še sokol in piton. “Ofelijo razumem kot žensko, ki je na neki način živela v svojem vzporednem svetu: svet je videla, slišala in razumela drugače kot ljudje okoli nje. Hkrati me spomni na moj predragi lik Kasandre, ki sem ga uprizorila v predstavi Trojanke v produkciji SNG Nova Gorica. Ofelija je bila prerokinja, ki je ljudem pripovedovala o prihodnosti, a ji nihče ni verjel. Po mojem mnenju je bila veliko manj nora, kot jo ljudje velikokrat razumemo,” je še dodala Raiven.
Osrednji poudarek v videospotu je tudi tokrat na ekspresiji giba, s čimer Raiven nadaljuje vizualno pripoved, ki jo je začela z Veroniko. Ta presega 1,6 milijona ogledov na portalu YouTube in 1,6 milijona poslušanj na platformi Spotify, kar je lepa popotnica za nastop na velikem evrovizijskem odru, kjer se bo Raiven 7. maja predstavila v prvem predizboru pod zaporedno številko 9.
Videospot za Ofelijo je že na ogled na YouTube: