Predstavlja nov videospot za skladbo ZBUDI SE.
Po večletnem muziciranju z jazz glasbeniki, se je Sandra Klemm – Sendi odločila ponovno obuditi svojo strast do pop glasbe in tako v začetku maja z novo ekipo izdala skladbo ZBUDI SE. Tej danes prilaga tudi videospot, ki ga je z ekipo Production Lair posnela na kar treh lokacijah.
ZBUDI SE na YouTubu:
Foto: Production Lair in Matija Keber
Zapeljivi pogledi, drzen stil oblačenja, energični nastopi in živahni plesni ritmi. Vse to in še več bi lahko pripisali Sendi, ki je v zlatih 90-ih letih spadala med naše največje pop zvezdnice in uživala status slovenske seks bombe. Vrhunec popularnosti je vsekakor dosegla leta 1995, ko nas je preprosto osvojila z albumom Nemirna kri, med njene večje uspešnice pa lahko štejemo tudi Spelji se in Ne joči se.
Sendi je izvajalka s kilometrino. Do leta 2000 je bila prisotna na vseh večjih prireditvah po Sloveniji, stalna gostja tako diskotek kot radijskih in TV posta. Zaradi študija jazz petja, se je kasneje umaknila s pop scene in se posvetila diplomi, družini in poučevanju vokalne pevske tehnike. A napočil je čas za njeno vrnitev!
»Po zadnjih dvajsetih letih muziciranja z jazz glasbeniki je bila to zame pozitivna in zabavna izkušnja. Ponovno sem po dolgem času stopila v stik s Sendi, ki je tudi del mene.«
Foto: Production Lair in Matija Keber
Z novo ekipo je ustvarila skladbo ZBUDI SE, s katero želi ljudi opogumiti, da stopijo iz cone udobja in ponovno začnejo verjeti v lepšo prihodnost.
»Navdih za pesem sem črpala iz lastnih izkušnje. V zadnjih dveh letih so se mi v življenju dogajale res velike spremembe, ki so sicer bile po svoje naporne, a so hkrati prinesle lepe rezultate. Upam, da bo tako pesem ZBUDI SE služila kot budnica čim več ljudem in jim pomagala narediti potrebne spremembe v življenju.«
O VIDEOSPOTU
Danes skladbi prilaga tudi videospot, delo ekipe Nejca Laščaka – Production Lair, ki so ga snemali na treh različnih lokacijah (Ajdovščina, Vipava in Nanos). Ker so skozi zgodbo želeli prikazati relativnost časa pri iskanju smisla, so kot glavni rekvizit uporabili peščeno uro. »Peščena ura simbolizira minljivost in to, da je čas relativen. Celoten videospot bazira na tem, da na koncu skozi iskanje smisla, pustimo čas (uro) na Nanosu in gremo naprej,« o sami zgodbi spregovori Sendi in doda, da je bila izkušnja vsekakor čudovita. »Snemali smo na največji vročini, v petkah sem hodila po tračnicah, kar je, verjemite da, velik izziv in na koncu sončni zahod dočakali na čudovitem Nanosu. Bil je naporen snemalni dan, a hkrati neprecenljiv. Z ekipo smo se neizmerno zabavali in verjamem, da se ta energija vidi tudi v videospotu« še zaključi.
Vabljeni k ogledu: