Lumberjack predstavljajo video za singel Krik svobode
Lumberjack predstavljajo videospot za njihov novi singel, Krik Svobode! Ta predstavlja krik neslišane, mogoče do zdaj celo neme, generacije, ki opazuje svoje okolje in se sprašuje, ali je v njej dovolj ognja za potrebne spremembe in pobeg iz kletke, v kateri je ujeta. Je poziv k menjavi pasivnosti za aktivnost. Aktivnost, ki vodi v spremembe, ki so uperjene v boljšo prihodnost. Prihodnost nove generacije, ki mora (začeti) kričati, da je/bo sploh slišana.
Foto: Marko Alpner
Vlogo pevca tokrat prevzema Robi Glač, ki bo z dosedanjim pevcem Rokom Ahačevčičem branil prve vrste Lumberjackov. Dinamičen in neustavljiv dvojec tako s še večjo medsebojno povezanostjo prinaša v skupino novo dinamiko, širino in svežino.
Videospot je režiral Matej Grginič – Grga, ki je za Lumberjack posnel tudi prejšni videospot, Eden Tistih. Kot glasbeni producent pa se je pod Krik Svobode podpisal Dejan Radičević, s katerim Lumberjack trenutno soustvarjajo svoj drugi album, ki bo izšel jeseni in ga bodo 8. 10. 2020 (v kolikor se prireditveno stanje do takrat stabilizira) predstavili na koncertu v ljubljanskem Kinu Šiška.
Video si lahko ogledate s klikom na zgornjo sličico.
Ob izidu skladbe in videa so Lumberjack povedali:
“Krik Svobode je naš pogled, mogoče celo kritika stanja, ki že nekaj časa obremenjuje našo družbo in se v zadnjem času samo potencira. Je neke vrste družbeni protest, ali vsaj poziva k njemu. Menimo, da živimo v času, ko se mora v glasbo vrniti družbena kritičnost. Kot predstavniki milenijske generacije, ki velja za neangažirano, v ekrane ujeto in iz realnosti odsotno, se nam tovrstni pozivi zdijo še toliko bolj pomembni. Smo na točki, ko je jasno, da se za nas (splošno družbo) ne bo postavil nihče, če se ne bomo sami. Čas je, da dvignemo poglede z ekranov in nehamo slepo slediti povedanemu ter začnemo razmišljati z lastno glavo. Vprašati se moramo, kje je naše mesto znotraj vsega in kaj lahko naredimo, da se stvari spremenijo. Na bolje, seveda. Tega ne bodo spremenile žur-himne brez ali z malo vsebine. Tega se moramo začeti lotevati drugače. Vsak po svojih najboljših močeh.”
“Lep primer je situacija s t.i. epidemijo Covid-19, ki počasi a vztrajno ubija glasbeni svet (in verjetno še marsikaterega drugega). Odpovedi že nastavljenih koncertov in nerealne, neživljenjske in dvolične omejitve, ki bodo zagotovo vplivale na odločitve tako skupin, kot tudi organizatorjev, ali se sploh lotevati organizacije koncertov in turnej, bodo terjale visok davek med ustvarjalci. Nemalokaterim od nas so koncerti tako edinstvena priložnost za neposreden, pristen stik z našo publiko, kot seveda tudi način preživetja. Spletni koncerti so lahko premostitvene narave, nikakor pa niso rešitev, še manj morajo obstati kot nova norma.”
“Bistveno je seveda, da ne gledamo nazaj, pač pa zremo v prihodnost in iz nje potegnemo najboljše, kar lahko v dani situaciji. Vsakemu želimo, da zbere moč in pogum in zakriči, ko začuti, da je to potrebno. Čim prej, tem bolje!”